مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:002023-12-22اجتماعي

وزش باد گرم شدید تا یکشنبه/ احتمال آتش سوزی جنگل ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش 5 تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم، شدید تا خیلی شدید خواهد بود به همین خاطر هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش 5 تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم، شدید تا خیلی شدید خواهد بود به همین خاطر هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری دانست و اظهار کرد: جیرنده با 4 درجه سلسیوس و رشت با 22 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین ایستگاه های استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه دانست و افزود: به تناوب وزش باد جنوبی و گرم به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات و روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز تا یکشنبه هفته آینده وزش باد جنوبی از شدت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: وزش باد گرم شدید تا خیلی شدید خواهد بود و لذا هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

دادرس از افزایش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و دامنه ها دور از انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد گرم شدید تا یکشنبه/ احتمال آتش سوزی جنگل ها

وزش باد گرم شدید تا یکشنبه/ احتمال آتش سوزی جنگل ها